Articolul precedent |
Articolul urmator |
293 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-23 23:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811.111'243 (1) |
Organizarea instruirii (533) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Eugenia. Applying role play to teaching english the students for non-specific purposes. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 84-88. ISBN 978-9975-56-604-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 3, 2018 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:811.111'243 | ||||||
Pag. 84-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the possibility and ways of applying role plays to teaching students a foreign language for non-specific purposes. Advantages and disadvantages of this method are provided and the main elements and features of using role plays while teaching English are analyzed. |
||||||
Cuvinte-cheie role play, motivation, collaboration, simulation, Competition, conflict, active vocabulary |
||||||
|