Unitaţi fonetico-fonematice în contextul glotodidacticii: coraport între aspectele curricular şi comunicativ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
268 0
SM ISO690:2012
CHIRDEACHIN, Alexei. Unitaţi fonetico-fonematice în contextul glotodidacticii: coraport între aspectele curricular şi comunicativ. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 406-409. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2015
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2015

Unitaţi fonetico-fonematice în contextul glotodidacticii: coraport între aspectele curricular şi comunicativ


Pag. 406-409

Chirdeachin Alexei
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2021


Rezumat

The today's pedagogy requirements skills training assume the orientation to the formation and development of communicative competences. To master a language is to be able to participate in the process of communication in the respective language. Most experts in linguistics and language teaching regard phonetics as being of prime importance. In ordet to be taught consciously, it is nesessary to apply a comparative and acontastive analysis of the studied units with theit nativelanguage counterparts as a teaching approach.