Articolul precedent |
Articolul urmator |
268 0 |
SM ISO690:2012 CHIRDEACHIN, Alexei. Unitaţi fonetico-fonematice în contextul glotodidacticii: coraport între aspectele curricular şi comunicativ. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 406-409. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 406-409 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The today's pedagogy requirements skills training assume the orientation to the formation and development of communicative competences. To master a language is to be able to participate in the process of communication in the respective language. Most experts in linguistics and language teaching regard phonetics as being of prime importance. In ordet to be taught consciously, it is nesessary to apply a comparative and acontastive analysis of the studied units with theit nativelanguage counterparts as a teaching approach. |
||||||
|