Metodologia predării gramaticii funcţionale studenţilor străini (însuşirea cazului acuzativ)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
270 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 16:17
SM ISO690:2012
NEAGA, Liliana. Metodologia predării gramaticii funcţionale studenţilor străini (însuşirea cazului acuzativ). In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 369-373. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2015
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2015

Metodologia predării gramaticii funcţionale studenţilor străini (însuşirea cazului acuzativ)


Pag. 369-373

Neaga Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2021


Rezumat

A new communicative approach: a “middle way”, methodological eclecticism and adjustment of content and methods to the students’ needs and interests are the major objectives in teaching Romanian as a foreign language. At present, the promotion of the Romanian language takes place under favorable circumstances, since the linguistic policy of the Council of Europe expressly stipulates the enhancement of teaching and learning foreign languages. It is a favorable moment for the creation of new instruments for teaching Romanian, which should make valuable use of previous experience in the field.