Designul unei aplicații de data mining pentru achiziționarea noilor clienți
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
238 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-10-16 13:23
SM ISO690:2012
POPA, Alina. Designul unei aplicații de data mining pentru achiziționarea noilor clienți. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.1, pp. 184-187. ISBN 978-9975-45-700-2 (Vol. I).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.1, 2021
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021

Designul unei aplicații de data mining pentru achiziționarea noilor clienți


Pag. 184-187

Popa Alina
 
Academia de Studii Economice din Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 28 iunie 2021


Rezumat

Clienții reprezintă cel mai important activ al unei organizații. Astfel, o companie trebuie să-și planifice și să utilizeze o strategie clară pentru gestionarea acestora. Pentru identificarea de noi clienți și extinderea bazei de clienți cu clienți noi și rentabili, companiile pot să utilizeze aplicații de Data Mining. În această lucrare, se prezintă atât designul unei astfel de aplicații, cât și etapele și activitățile care trebuie efectuate. De asemenea, se oferă sugestii cu privire la algoritmii de inteligență artificială potriviți pentru fiecare pas. În cele din urmă, se menționează o suită de metrici care pot fi utilizate în evaluarea sistemului dezvoltat.

Cuvinte-cheie
inteligenţă artificială, Machine Learning, marketing, comunicare