Articolul precedent |
Articolul urmator |
238 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-10-16 13:23 |
SM ISO690:2012 POPA, Alina. Designul unei aplicații de data mining pentru achiziționarea noilor clienți. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.1, pp. 184-187. ISBN 978-9975-45-700-2 (Vol. I). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 184-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Clienții reprezintă cel mai important activ al unei organizații. Astfel, o companie trebuie să-și planifice și să utilizeze o strategie clară pentru gestionarea acestora. Pentru identificarea de noi clienți și extinderea bazei de clienți cu clienți noi și rentabili, companiile pot să utilizeze aplicații de Data Mining. În această lucrare, se prezintă atât designul unei astfel de aplicații, cât și etapele și activitățile care trebuie efectuate. De asemenea, se oferă sugestii cu privire la algoritmii de inteligență artificială potriviți pentru fiecare pas. În cele din urmă, se menționează o suită de metrici care pot fi utilizate în evaluarea sistemului dezvoltat. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă artificială, Machine Learning, marketing, comunicare |
||||||
|