Integrarea europeană la nivel educațional: provocări şi avantaje
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
288 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-29 22:22
SM ISO690:2012
USACI, Doina, FRUNZE, Lilia, CAZACU, Tamara. Integrarea europeană la nivel educațional: provocări şi avantaje. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 188-192. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2015
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2015

Integrarea europeană la nivel educațional: provocări şi avantaje


Pag. 188-192

Usaci Doina1, Frunze Lilia2, Cazacu Tamara3
 
1 Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova,
2 Liceul Teoretic „A. Puşkin“, mun. Chişinău,
3 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 iunie 2021


Rezumat

The article in question take the key issues, major concerns of citizens about Moldova's integration into the EU family: national identity, language, country independence, quality education etc. It examines the essence and benefits of European integration in cultural and educational level, the need to ensure quality education. It highlights the opportunity of a permanent information and details about the benefits, realities, requirements for an European citizen.