Valorificarea resurselor interne a psihologilor: modalitate de eficientizare a calității asistenței psihologice in sistemul educational
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
238 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-11 18:54
SM ISO690:2012
BATOG, Mariana. Valorificarea resurselor interne a psihologilor: modalitate de eficientizare a calității asistenței psihologice in sistemul educational. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 153-157. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2015
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2015

Valorificarea resurselor interne a psihologilor: modalitate de eficientizare a calității asistenței psihologice in sistemul educational


Pag. 153-157

Batog Mariana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 22 iunie 2021


Rezumat

The quality and efficiency of psychological assistance is a significant link in the whole educational system and designates the quality of the education system as a whole. The valuation of school psychologists' inner resources is an efficient way to assure a high quality psychological support in education.

Cuvinte-cheie
psychological assistance, psychological resources, psychological ways to streamline, quality in education