Articolul precedent |
Articolul urmator |
238 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-11 18:54 |
SM ISO690:2012 BATOG, Mariana. Valorificarea resurselor interne a psihologilor: modalitate de eficientizare a calității asistenței psihologice in sistemul educational. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 153-157. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 153-157 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The quality and efficiency of psychological assistance is a significant link in the whole educational system and designates the quality of the education system as a whole. The valuation of school psychologists' inner resources is an efficient way to assure a high quality psychological support in education. |
||||||
Cuvinte-cheie psychological assistance, psychological resources, psychological ways to streamline, quality in education |
||||||
|