Particularități metodologice ale procesului de proiectare strategică calitativă a instituției de învățământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
295 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-16 21:22
SM ISO690:2012
COJOCARI-LUCHIAN, Snejana, IURESCU, Diana. Particularități metodologice ale procesului de proiectare strategică calitativă a instituției de învățământ. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 118-121. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2015
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2015

Particularități metodologice ale procesului de proiectare strategică calitativă a instituției de învățământ


Pag. 118-121

Cojocari-Luchian Snejana1, Iurescu Diana2
 
1 Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul,
2 Liceul Teoretic "Țibirica", s. Țibirica, r-nul Călărași
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

The strategic planning of any educational institution aims to identify strategic issues and basic problems of institutional policy by exploring the internal and external environment of the institution. This can be achieved with the help of basic design and development instruments: classical analysis SWOT, PESTE of quantitative and qualitative information, complex analysis of the community that deals with identification of opportunities, risks, strong and weak points of an institution.