Analiza curriculumului de educaţie timpurie din România
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
518 75
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 14:47
SM ISO690:2012
STANCIUC, Zinaida. Analiza curriculumului de educaţie timpurie din România. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 114-118. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2015
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2015

Analiza curriculumului de educaţie timpurie din România


Pag. 114-118

Stanciuc Zinaida
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

The article presents a detailed analysis of learning for early education of children with the age between birth and 6/7 years. It elucidates the priorities that underline the development of learning. It describes the specifics, principles, characteristics of the education of children from birth to 7 years in Romania.