Integrarea şcolară: analiza comparată a tinerilor absolvenţi ai gimnaziilor internat şi tineri elevi ai şcolilor din comunitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
241 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 16:43
SM ISO690:2012
MATAS, Viorica. Integrarea şcolară: analiza comparată a tinerilor absolvenţi ai gimnaziilor internat şi tineri elevi ai şcolilor din comunitate. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 90-93. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2015
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2015

Integrarea şcolară: analiza comparată a tinerilor absolvenţi ai gimnaziilor internat şi tineri elevi ai şcolilor din comunitate


Pag. 90-93

Matas Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2021


Rezumat

The purpose of this article is to define the notion of school integration and to determine whether there are great differences between the school integration of school children in the 9 th form boarding schools for orphans and children without parental care and the pupils in the same form from the school community in the Republic of Moldova. The article proves that, in most cases, young people are integrated in schools. The difference is that young people from boarding schools for orphans and children without parental care are more involved in school life. They are more aware that their future directly depends on the results obtained in the educational process.