Textlinguistische Analyse zu einem Werbeanschreiben
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
248 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-24 09:15
SM ISO690:2012
ENCIU, Nicoleta. Textlinguistische Analyse zu einem Werbeanschreiben. In: Interuniversitaria, 29 octombrie 2012, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2012, Ediția 07, Vol.1, pp. 196-199. ISBN 978-9975-50-061-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 07, Vol.1, 2012
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2012

Textlinguistische Analyse zu einem Werbeanschreiben


Pag. 196-199

Enciu Nicoleta
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 18 iunie 2021


Rezumat

This text presents a posible way of analysing an advertising text from linguistical point of view. The advertising texts make use of specific linguistical and extralinguistical factors, that have a big importance in creating it’s effect, that means in taking influence over the readers.