Articolul precedent |
Articolul urmator |
267 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 12:54 |
SM ISO690:2012 BACALÎM, Alina. Particularităţile utilizării blog-ului în procesul didactic. In: Interuniversitaria, 29 octombrie 2012, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2012, Ediția 07, Vol.1, pp. 85-88. ISBN 978-9975-50-061-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 07, Vol.1, 2012 |
|||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 29 octombrie 2012 | |||||
|
|||||
Pag. 85-88 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The construction proces of knowledge focus on collaboration and interaction. Although the third millennium is characterized by major changes in the information and communication techno-logies, this interaction can be achieved by implementing a Web2.0 interactiv tool as the blog. The possi-bilities of this tool as a learning environment is designed for a constructivist pedagogical approach. |
|||||
|