Instrumente de extindere a activității comerciale: franchisingul
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
265 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-18 14:45
SM ISO690:2012
SAVVA, Silvia. Instrumente de extindere a activității comerciale: franchisingul. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.1, pp. 78-83. ISBN 978-9975-914-99-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.1, 2015
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2015

Instrumente de extindere a activității comerciale: franchisingul


Pag. 78-83

Savva Silvia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Disponibil în IBN: 14 iunie 2021


Rezumat

Franchising is not a business itself, but a way of doing business.It is essentially a marketing concept - an innovative method of distributing goods and services. It is also an extremely successful and rapidly growing aspect of small business sector. It is estimated that more than 800 companies are franchising internationally and an additional 100 companies begin their international expansion every year. This represents a unique opportunity to seek opportunities with the world’s most established Franchisors.