Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
381 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-06 00:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.036:787.1 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
Muzică (1808) |
SM ISO690:2012 CUCULSCHI, Victoria. Valorificarea principiilor educației muzicale în predarea viorii în instituția de învățământ. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 5(145), pp. 106-109. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4888889 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(145) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4888889 | ||||||
CZU: 373.036:787.1 | ||||||
Pag. 106-109 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este examinată problema privind respectarea principiilor educației muzicale de către cadrele didactice care predau vioara. Sunt analizate principiile educației muzicale fondate de I.Gagim, din perspectiva predării instrumentului vioara. La fel se conturează importanța parteneriatului educațional, deoarece fără impicarea părinților în studiul muzicii și al viorii acțiunile educative ale profesorului eșuează. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie muzicală, principiile educației muzicale, parteneriat educaţional, music education, principles of music education, educational partnership |
||||||
|