Articolul precedent |
Articolul urmator |
405 79 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 13:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942 (508) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 MAXIM, Lorena. Dezvoltarea inteligenţei emoţionale la vârsta preadolescentă – cheia unei vieți armonioase. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 230-237. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942 | ||||||
Pag. 230-237 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The issue of intelligence emotions is one of the most contemporary problems of contemporary psychology. Although emotional intelligence begins to develop from the earliest childhood, preadolescence is the key moment, because preadolescent age is one of the most complicated periods in development. Preadolescence is a life cycle that has proven to be a determinant in individual development, being one of the most turbulent periods of emotional maturation of man. |
||||||
Cuvinte-cheie emotional intelligence, preadolescents, emotion, family., Inteligenţa emoţională, preadolescenţi, emoţie, familie. |
||||||
|