Articolul precedent |
Articolul urmator |
321 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 08:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (728) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 CIBOTARU, Simona-Andreea. Condiții psihoeducaționale ale stării de bine la elevi. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 79-90. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 79-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
I propose in this paper a very brief theoretical approach of the well-being in order to reconstitute an explanatory edifice that justifies and promotes the valorization of well-being in the school environment. The analysis has outlined priorities for optimizing the well-being of pupils by ensuring the following psycho-educational conditions: 1) developing creative activities, 2) promoting equal opportunities, and 3) taking part in decision-making, all of which increase well-being in the school environment. |
||||||
Cuvinte-cheie well-being, school environment, friendly atmosphere, active learning, creative activities, positive approach, stare de bine, mediu şcolar, atmosferă prietenoasă, învăţare activă, activități creatoare, abordare pozitivă |
||||||
|