Condiții psihoeducaționale ale stării de bine la elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
321 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 08:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (728)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
SM ISO690:2012
CIBOTARU, Simona-Andreea. Condiții psihoeducaționale ale stării de bine la elevi. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 79-90. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 3, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Condiții psihoeducaționale ale stării de bine la elevi

CZU: 37.015.3

Pag. 79-90

Cibotaru Simona-Andreea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

I propose in this paper a very brief theoretical approach of the well-being in order to reconstitute an explanatory edifice that justifies and promotes the valorization of well-being in the school environment. The analysis has outlined priorities for optimizing the well-being of pupils by ensuring the following psycho-educational conditions: 1) developing creative activities, 2) promoting equal opportunities, and 3) taking part in decision-making, all of which increase well-being in the school environment.

Propunem, în prezenta lucrare, o foarte succintă abordare teoretică a stării de bine, în scopul reconturării unui edificiu explicativ care să justifice și să promoveze valorificarea stării de bine în mediul școlar. Analiza întreprinsă a conturat ca priorităţi pentru optimizarea stării de bine a elevilor asigurarea următoarelor condiții psihoeducaționale: 1) dezvoltarea activităţilor creative; 2) promovarea oportunităţilor egale; 3) participarea la luarea deciziilor – toate acestea ducând la creșterea stării de bine în mediul școlar.

Cuvinte-cheie
well-being, school environment, friendly atmosphere, active learning, creative activities, positive approach,

stare de bine, mediu şcolar, atmosferă prietenoasă, învăţare activă, activități creatoare, abordare pozitivă