Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 12:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.46 (20) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 BUGANU, Diana-Alina. Abilități lingvistice și capacitate mnezică la preșcolarii cu dislalie polimorfă. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 67-79. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.46 | ||||||
Pag. 67-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Essentially, the study makes an analysis of the mnemonic function, in preschool age children with polymorphic dyslalia, in tight connection with development of language skills from a triple point of view: semantic knowledge, morphological and syntactical rules, pragmatic knowledge. The outcome of the investigation centers on the idea that the speech sound disorder may be maintained by the working memory functioning difficulties. The conclusions of the study underline the importance of discovering difficulties of hearing and visual memories in preschool age children with polymorphic dyslalia and taking into consideration this aspect in the specialized intervention on speech disorders. |
||||||
Cuvinte-cheie forms of memory, language and communication, speech sound disorder., forme ale memoriei, limbaj și comunicare, tulburare de pronunție. |
||||||
|