Articolul precedent |
Articolul urmator |
442 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-29 14:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.048 (76) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (239) |
SM ISO690:2012 ANDREI, Alexandra-Mădălina. Orientarea vocațională la tinerii instituționalizați. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 7-13. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 3, 2019 |
|||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 37.048 | |||||
Pag. 7-13 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The present paper aims to bring new information regarding the professional orientation of the institutionalised teenagers, as well as those from socially disadvantaged or at risk. The main objective of this work, include the professional development of adolescents who are institutionalized, considering the continuous evolution of diversified areas,appeared on the labor market. The Code of Occupations, currently in Romania contains over 5000 occupations among which a teenager is chosen. |
|||||
Cuvinte-cheie protection system, Vocational orientation, Young institutionalized, integration, Socio-professional insertion, self-image, self-esteem., orientare vocațională, sistem de protecție, tineri instituţionalizaţi, integrare, inserție socioprofesională, imagine de sine, stimă de sine. |
|||||
|