Esența și particularitățile produsului ca element al mixului de marketing educațional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
311 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-06 20:04
SM ISO690:2012
ŞIŞCAN, Ecaterina. Esența și particularitățile produsului ca element al mixului de marketing educațional. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe ale naturii și exacte. Științe economice, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2017, R, SNE, SE, pp. 306-310. ISBN 978-9975-71-926-1..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare și inovare.
R, SNE, SE, 2017
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Esența și particularitățile produsului ca element al mixului de marketing educațional


Pag. 306-310

Şişcan Ecaterina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 mai 2021