Marketingul educaţional universitar: o nouă provocare în contextul declinului demografic actual
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
230 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-20 21:16
SM ISO690:2012
PAIU, Mihai. Marketingul educaţional universitar: o nouă provocare în contextul declinului demografic actual. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe sociale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2017, R, SS, pp. 110-113.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare și inovare.
R, SS, 2017
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Marketingul educaţional universitar: o nouă provocare în contextul declinului demografic actual


Pag. 110-113

Paiu Mihai
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 13 mai 2021