Campania de presă – exemplu de afirmare a responsabilității sociale a mass-mediei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
285 0
SM ISO690:2012
CEBAN (BOTNARIUC), Marina. Campania de presă – exemplu de afirmare a responsabilității sociale a mass-mediei. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe sociale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2017, R, SS, pp. 53-56.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare și inovare.
R, SS, 2017
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Campania de presă – exemplu de afirmare a responsabilității sociale a mass-mediei


Pag. 53-56

Ceban (Botnariuc) Marina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 mai 2021