Dificultăţile şcolarizării ale copilului cu cecitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
361 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 19:51
SM ISO690:2012
VÎRLAN, Maria, FRUNZE, Olesea. Dificultăţile şcolarizării ale copilului cu cecitate. In: Practica psihologică modernă, 27-29 septembrie 2013, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2013, pp. 152-157. ISBN 978-9975-46-153-5 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practica psihologică modernă 2013
Conferința "Practica psihologică modernă"
Chişinău, Moldova, 27-29 septembrie 2013

Dificultăţile şcolarizării ale copilului cu cecitate


Pag. 152-157

Vîrlan Maria, Frunze Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 aprilie 2021


Rezumat

The child blind or with low vision academic field is difficult. This is explained that most of the problems related to the low level of education. It is of major importance for creating models pedagogue training school for children with blindness will prevent specific problems in preparing them for school and create an effective way to prepare the training process.