Articolul precedent |
Articolul urmator |
1053 0 |
SM ISO690:2012 STRATAN, Nadejda. Social sharing in emotional culture. In: Practica psihologică modernă, 27-29 septembrie 2013, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2013, pp. 82-84. ISBN 978-9975-46-153-5 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practica psihologică modernă 2013 | ||||||
Conferința "Practica psihologică modernă" Chişinău, Moldova, 27-29 septembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 82-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea socială a emoțiilor este un proces prin intermediul căruia o persoană își împărtășeste experiențele emoționale personale sau colective. Motivele comunicării sociale a emoțiilor sunt diverse, printre cele mai importante fiind procesarea cognitivă, asimilarea informațională precum și acomodarea personală la evenimentul emoțional petrecut. Comunicarea emoțiilor este universală însă cu nuanțe specifice în dependență de tipul și intensitatea emoțiilor, precum și de condițiile social culturale. Printre funcțiile comunicării sociale a emoțiilor se numără atragerea atenției sociale și astfel consolidarea relațiilor sociale, reprezentarea socială și diseminearea socială a cunoștințelor emoționale acumulate. |
||||||
|