Abordarea creativă a ghidului lucrărilor de laborator-un pas important în eficientizarea demersului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
492 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-11 15:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:54+371.388 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
SÎRBU, Natalia, CHIŞCA, Diana. Abordarea creativă a ghidului lucrărilor de laborator-un pas important în eficientizarea demersului didactic. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.2, pp. 113-118. ISBN 978-9975-76-328-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 8, Vol.2, 2021
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021

Abordarea creativă a ghidului lucrărilor de laborator-un pas important în eficientizarea demersului didactic

CZU: 378.147:54+371.388

Pag. 113-118

Sîrbu Natalia1, Chişca Diana23
 
1 Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol,
3 Liceul Teoretic „Mircea cel Bătrân“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2021


Rezumat

Noua metodologie didactică, adecvată obiectivelor învăţământului actual, impune o reconsiderare a metodelor, procedeelor şi mijloacelor de învăţământ, astfel încât acestea să determine stimularea optimă a studenților, atât în plan intelectual - prin dezvoltarea unei atitudini investigatoare – cât şi formarea spiritului de iniţiativă. Aceasta presupune aplicarea unor metode menite să intensifice potenţialul intelectual al studenților, implicarea lor la un efort personal în actul predării-învăţării-evaluării, cu o eficienţă sporită. Predarea-învăţarea-evaluarea chimiei toxicologice, analitice, deplasează accentul de pe achiziţia de cunoştinţe pe formarea de abilităţi şi competenţe specifice în vederea orientării formării profesionale a viitorilor asistenţi farmacişti.

The new teaching methodology, adequate to the objectives of current education, requires a reconsideration of teaching methods, procedures and means, so that they determine the optimal stimulation of students, both intellectually - by developing an investigative attitude - and forming the spirit of initiative. This involves the application of methods designed to intensify the intellectual potential of students, their involvement in a personal effort in the act of teaching-learning-assessment, with increased efficiency. The teaching-learning-assessment of Toxicological and Analytical Chemistry shifts the emphasis from the acquisition of knowledge to the formation of specific skills and competencies in order to guide the professional training of future pharmacist assistants.

Cuvinte-cheie
ghidul lecțiilor de laborator, chimia analitică, toxicologică, experiment chimic, virtual, cadrul didactic, creativitate.,

laboratory lessons guide, analytical chemistry, toxicological chemistry, chemical experiment, virtual, teaching staff, creativity.