Implementarea proiectelor de cercetare/STEM ca premisă de ghidare în carieră și dezvoltare durabilă a instituțiilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
499 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-27 09:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.314.6+37.048.4 (1)
Educație (14077)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (239)
SM ISO690:2012
ROTARI, Natalia, CROITOR, Angela, ARAMĂ, Mariana. Implementarea proiectelor de cercetare/STEM ca premisă de ghidare în carieră și dezvoltare durabilă a instituțiilor. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.2, pp. 107-112. ISBN 978-9975-76-328-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 8, Vol.2, 2021
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021

Implementarea proiectelor de cercetare/STEM ca premisă de ghidare în carieră și dezvoltare durabilă a instituțiilor

CZU: 371.314.6+37.048.4

Pag. 107-112

Rotari Natalia1, Croitor Angela2, Aramă Mariana3
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”,
3 Colegiul de Studii Integrate al USPEE "C.Stere", Drochia
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 20 aprilie 2021


Rezumat

În contextul provocărilor actuale ale societății, transferului tehnologic și necesităților mereu schimbătoare pe piața muncii, ghidarea profesională a tinerilor devine o premisă importantă în facilitarea integrării socioprofesionale a acestora. În cadrul acestui articol sunt oglindite rezultatele unui studiu cu privire la impactul implicării elevilor în realizarea proiectelor de cercetare/proiectelor STEM atât în motivarea acestora în studierea disciplinei Chimie, cât și asupra dezvoltării generale a personalității prin valorificarea achizițiilor, creșterea interesului elevului pentru orientare și implicare în propria-i dezvoltare profesională.

În contextul provocărilor actuale ale societății, transferului tehnologic și necesităților mereu schimbătoare pe piața muncii, ghidarea profesională a tinerilor devine o premisă importantă în facilitarea integrării socioprofesionale a acestora. În cadrul acestui articol sunt oglindite rezultatele unui studiu cu privire la impactul implicării elevilor în realizarea proiectelor de cercetare/proiectelor STEM atât în motivarea acestora în studierea disciplinei Chimie, cât și asupra dezvoltării generale a personalității prin valorificarea achizițiilor, creșterea interesului elevului pentru orientare și implicare în propria-i dezvoltare profesională.

Cuvinte-cheie
ghidare în carieră, proiect de cercetare, proiect STEM.,

career guidance, research project, STEM project.