Modelarea – o perspectivă modernă în dezvoltarea competențelor-cheie la elevi în cadrul orelor de chimie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
350 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 14:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:54 (38)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
MIHAILOV, Cristina, LOZINSCHI, Iulia. Modelarea – o perspectivă modernă în dezvoltarea competențelor-cheie la elevi în cadrul orelor de chimie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.2, pp. 94-100. ISBN 978-9975-76-328-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 8, Vol.2, 2021
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021

Modelarea – o perspectivă modernă în dezvoltarea competențelor-cheie la elevi în cadrul orelor de chimie

CZU: 37.02:54

Pag. 94-100

Mihailov Cristina1, Lozinschi Iulia23
 
1 Liceul Teoretic "Vasile Alecsandri", or. Călăraşi,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol,
3 Direcţia Învăţământ Tineret și Sport Călăraşi
 
 
Disponibil în IBN: 20 aprilie 2021


Rezumat

În cadrul articolului dat este prezentat un studiu privind impactul aplicării la orele de chimie a modelelor / a metodei modelarea, dat fiind faptul că aceasta constituie una dintre metodele educaționale utilizată în prоcеsul de cunоаştere ce reprezintă аtât un intеrеs аplicаtiv, cât şi unul cоncеptual. Din punct de vedere didactic, modelarea permite gеnеralizаrea, аbstrаctizаrea şi sistеmаtizаrea infоrmаţiilor din diferite dоmеnii аle cunоаştеrii umаne.

This article presents a study on the impact of applying the modeling / modeling method in chemistry classes. As modeling is one of the educational methods used in the process of acquiring knowledge, which is both an applicative and a conceptual interest. From a didactic point of view, modeling allows the generalization, abstraction and systematization of information from different fields of human knowledge.

Cuvinte-cheie
competenţe-cheie, modelare, model.,

key-skills, modelling, model.