Articolul precedent |
Articolul urmator |
552 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 11:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.261[573+54] (1) |
Educație (14077) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (1997) |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Elena. Modalități de prevenire a eșecului școlar în procesul educațional la biologie și chimie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 385-392. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
|||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 371.261[573+54] | |||||
Pag. 385-392 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În ultima perioadă, observăm că școala are tendința de a se evalua, în special prin numărul de olimpici, de premianți, de licențiați ai învățământului superior. Totodată se manifestă o atitudine de acceptare cu prea mare ușurință a abandonului școlar și a eșecurilor școlare. Eșecul școlar, în majoritatea cazurilor, este atribuit elevului sau familiei sale. O atitudine responsabilă a învățământului față de eșecul școlar s-ar manifesta prin preocupări privind analiza cauzelor, a consecințelor la nivel social și prin elaborarea unor strategii și politici coerente de remediere. Școala actuală nu își atribuie nici o responsabilitate pentru faptul că elevii devin adulți dezavantajați, candidați la sărăcie, vulnerabili la schimbările sociale |
|||||
Cuvinte-cheie Eșec școlar eșecul generalizat eșecul școlar cognitiv eșecul de tip necognitiv abandon școlar, school failure, Generalized Failure, Cognitive school failure, non-cognitive failure, school Drop-out |
|||||
|