Aspecte didactice în cadrul învățării online a elevilor la biologie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
310 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-28 21:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:573 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Biologie generală şi teoretică (105)
SM ISO690:2012
PLACINTA, Daniela. Aspecte didactice în cadrul învățării online a elevilor la biologie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 379-384. ISBN 978-9975-76-327-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 8, Vol.1, 2021
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021

Aspecte didactice în cadrul învățării online a elevilor la biologie

CZU: 37.018.43:573

Pag. 379-384

Placinta Daniela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2021


Rezumat

Învățarea online la disciplina Biologie necesită o abordare metodologică bine chibzuită. Cadrul didactic este îndemnat să-și planifice lecțiile în așa mod, ca elevii să facă față la cerințele propuse de finalitățile Curriculumului la Biologie, ediția 2019. Totodată, respectarea Metodologiei privind continuarea la distanță a procesului educațional în condiții de carantină, propus de către MECC, ghidează părțile implicate în procesul educațional, să desfășoare învățarea prin activități hibride. Competența profesională a cadrului didactic, solicită o abordare metodologică specifică învățării online la biologie, fiind axată pe aspecte didactice eficiente procesului educațional la distanță

Learning online in Biology requires a well-thought-out methodological approach. The teacher is urged to plan their lessons in such a way that students meet the requirements proposed by the aims of the Biology Curriculum, 2019 edition. At the same time, the observance of the Methodology regarding the distance continuation of the educational process in quarantine conditions, proposed by MECC, guides the parties involved in the educational process, to carry out the learning through hybrid activities. The professional competence of the teacher requires a methodological approach specific to online learning in biology, being focused on effective teaching aspects of the distance learning process

Cuvinte-cheie
biologie, metode didactice, strategii de învăţare, învățarea la distanță, lecție hibridă, sistem de principii.,

biology, teaching methods, learning strategies, distance learning, hybrid lesson, system of principles.