Articolul precedent |
Articolul urmator |
310 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-28 21:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:573 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
Biologie generală şi teoretică (105) |
SM ISO690:2012 PLACINTA, Daniela. Aspecte didactice în cadrul învățării online a elevilor la biologie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 379-384. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
|||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 37.018.43:573 | |||||
Pag. 379-384 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Învățarea online la disciplina Biologie necesită o abordare metodologică bine chibzuită. Cadrul didactic este îndemnat să-și planifice lecțiile în așa mod, ca elevii să facă față la cerințele propuse de finalitățile Curriculumului la Biologie, ediția 2019. Totodată, respectarea Metodologiei privind continuarea la distanță a procesului educațional în condiții de carantină, propus de către MECC, ghidează părțile implicate în procesul educațional, să desfășoare învățarea prin activități hibride. Competența profesională a cadrului didactic, solicită o abordare metodologică specifică învățării online la biologie, fiind axată pe aspecte didactice eficiente procesului educațional la distanță |
|||||
Cuvinte-cheie biologie, metode didactice, strategii de învăţare, învățarea la distanță, lecție hibridă, sistem de principii., biology, teaching methods, learning strategies, distance learning, hybrid lesson, system of principles. |
|||||
|