Formarea competenței specifice prin proiect: orientare în spațiul real
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
338 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-13 15:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.314.6:91 (1)
Educație (14078)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (426)
SM ISO690:2012
PĂTRAȘCU, Alexandra. Formarea competenței specifice prin proiect: orientare în spațiul real. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 371-378. ISBN 978-9975-76-327-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 8, Vol.1, 2021
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021

Formarea competenței specifice prin proiect: orientare în spațiul real

CZU: 371.314.6:91

Pag. 371-378

Pătrașcu Alexandra12
 
1 Colegiul Național „Alexandru Odobescu”, Pitești,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2021


Rezumat

În articolul de față este abordată necesitatea formării competenței de orientare în spațiul real prin proiect. Acesta poate fi o metodă alternativă, complementară de învatare și evaluare, puternic motivantă pentru copii deoarece proiectul vizează aspecte teoretice, aspecte practice din domenii variate și implică un volum sporit de activitați permițând respectarea particularităților de vârstă. De asemenea sunt evidențiate avantajele proiectului în formarea competențelor specifice geografiei dar și cunoștințele integrate competenței de orientare în spațiu/orizontul imediat ca întindere care conține pe de o parte obiecte, iar pe de altă parte întindere în care se derulează evenimente și acțiuni.

In the article presented we address the necessity of forming the competency of orientation in the real space through the project. This could be an alternative method, complimentary of studying and evaluating, strongly motivating for children because the project targets theoretical aspects and practical from various fields and implicates a high volum of activities, allowing the observance of age particularities. The project advantages in forming geographically specific competencies are well hilighlited as well as the integrated guidance knowledge of orientation in space as a stretch which contains on one side objects, and on the other side a stretch in which events and actions take place.