Articolul precedent |
Articolul urmator |
338 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-13 15:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.314.6:91 (1) |
Educație (14078) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (426) |
SM ISO690:2012 PĂTRAȘCU, Alexandra. Formarea competenței specifice prin proiect: orientare în spațiul real. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 371-378. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
|||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 371.314.6:91 | |||||
Pag. 371-378 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articolul de față este abordată necesitatea formării competenței de orientare în spațiul real prin proiect. Acesta poate fi o metodă alternativă, complementară de învatare și evaluare, puternic motivantă pentru copii deoarece proiectul vizează aspecte teoretice, aspecte practice din domenii variate și implică un volum sporit de activitați permițând respectarea particularităților de vârstă. De asemenea sunt evidențiate avantajele proiectului în formarea competențelor specifice geografiei dar și cunoștințele integrate competenței de orientare în spațiu/orizontul imediat ca întindere care conține pe de o parte obiecte, iar pe de altă parte întindere în care se derulează evenimente și acțiuni. |
|||||
|