Implimentarea studiului individual pentru formarea competenţelor specifice în procesul instructive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
394 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-18 11:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.041 (30)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250)
SM ISO690:2012
DANILOV, Aliona. Implimentarea studiului individual pentru formarea competenţelor specifice în procesul instructive. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 342-349. ISBN 978-9975-76-327-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 8, Vol.1, 2021
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021

Implimentarea studiului individual pentru formarea competenţelor specifice în procesul instructive

CZU: 37.041

Pag. 342-349

Danilov Aliona
 
Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”
 
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2021


Rezumat

Studiul individual este o muncă, astfel încât este realizat fără implicarea directă a cadrelor didactice, realizându-se în conformitate cu instrucţiunile sale, unde elevii/studenții încearcă în mod cumpănit atingerea obiectivelor, utilizând forţele sale proprii şi exprimându-şi într-o formă sau alta rezultatele mentale sau fizice (sau ambele împreună) de acţiune.

Individual study is a work, so it is done without the direct involvement of teachers, conducted in accordance with its instructions, where pupils / students strive to achieve goals, using their own strengths and expressing themselves in a form or other mental or physical results (or both together) of action.

Cuvinte-cheie
studiul individual, proces educative, metode, forme de activitate, competențe, învățare independentă,

individual study, educational process, Methods, forms of activity, skills, independent learning.