Articolul precedent |
Articolul urmator |
394 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-18 11:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041 (30) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 DANILOV, Aliona. Implimentarea studiului individual pentru formarea competenţelor specifice în procesul instructive. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 342-349. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.041 | ||||||
Pag. 342-349 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul individual este o muncă, astfel încât este realizat fără implicarea directă a cadrelor didactice, realizându-se în conformitate cu instrucţiunile sale, unde elevii/studenții încearcă în mod cumpănit atingerea obiectivelor, utilizând forţele sale proprii şi exprimându-şi într-o formă sau alta rezultatele mentale sau fizice (sau ambele împreună) de acţiune. |
||||||
Cuvinte-cheie studiul individual, proces educative, metode, forme de activitate, competențe, învățare independentă, individual study, educational process, Methods, forms of activity, skills, independent learning. |
||||||
|