Articolul precedent |
Articolul urmator |
360 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 01:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9+37.015.3 (9) |
Psihologie (3362) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883) |
SM ISO690:2012 CHIREV, Larisa. Motivația învățării și dezvoltării personale la adulți. In: Tendințe moderne în psihologia practică, 8 decembrie 2017, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 38-47. ISBN 978-9975-46-370-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tendințe moderne în psihologia practică 2017 | ||||||
Conferința "Tendințe moderne în psihologia practică" Chișinău, Moldova, 8 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9+37.015.3 | ||||||
Pag. 38-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects the results of studying the reasons for the learning and personal development of students in low-frequency education. The relationship between the motives of learning and personal development as well as the differences depending on the age of the students was identified. |
||||||
|