Articolul precedent |
Articolul urmator |
663 97 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 08:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1+159.942-053.2 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
Psihologie (3388) |
SM ISO690:2012 PERJAN, Carolina. Influența stilurilor parentale asupra dezvoltării sferei emoționale la vârsta preșcolară. In: Tendințe moderne în psihologia practică, 8 decembrie 2017, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 27-32. ISBN 978-9975-46-370-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tendințe moderne în psihologia practică 2017 | ||||||
Conferința "Tendințe moderne în psihologia practică" Chișinău, Moldova, 8 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.1+159.942-053.2 | ||||||
Pag. 27-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article describes the analysis of different authors of parental education styles. The consequences of different educational styles for the development of the emotional sphere of the child of pre-school age are also analyzed. are highlighted the emotional disturbances that can develop in children following defective educational styles. So are therapies that can be used to correct the emotional sphere of preschoolers. |
||||||
|