Articolul precedent |
Articolul urmator |
444 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 11:37 |
SM ISO690:2012 MIHAILUC, Olesea, GÎRNEŢ, Slavic, NONI, Ludmila. Modalități de aplicare a tehnologiilor informaționale de comunicare moderne în sistematizarea și utilizarea practică a cunoștințelor în turism. In: Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova, 19 decembrie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipogr. "Centrografic", 2015, pp. 238-249. ISBN 978-9975-88-001-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova 2015 | ||||||
Conferința "Inovații prin intermediul TIC în învățămîntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova" Cahul, Moldova, 19 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 238-249 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
At the stage when the information and communication technologies offer many streamline opportunities to the various sectors, in the tourism they find their full applicability. Benefits to both the tourism service provider and the consumer have been widely recognized throughout the world. It is very difficult for those tourist destinations or tourism economic agents to keep up with market trends if it does not apply the tools offered by ICT. These technologies play an important role and serve to inform the consumer, to provide him convenience in purchasing services, to meet the needs of tourism demand. Concerning the specialty of “Tourism”, the positive impact of the information and communication technologies can be found in the opportunity to learn how to operate with these tools as a consumer of tourism services as well as an economic agent that is able to meet the consumer needs at the highest level. |
||||||
|