Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
437 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 20:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
654.19:641.5 (1) |
Telecomunicații și telecomandă (organizare, funcționare) (126) |
Economie casnică. Științe domestice. Întreținerea casei (166) |
SM ISO690:2012 RUSNAC, Ludmila. Programul culinar în emisia TV : particularități tipologice. In: Moldoscopie, 2020, nr. 4(91), pp. 153-160. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2020.4(91).15 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | ||||||
Numărul 4(91) / 2020 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2020.4(91).15 | ||||||
CZU: 654.19:641.5 | ||||||
Pag. 153-160 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cultura gastronomică pătrunde tot mai vădit în toate sferele vieții sociale, inclusiv în sfera mediatică. Îmbrăcând diferite forme – estetică, imagistică, stilistică, informativ-comunicativă, acest gen de content se situează printre cele mai cotate programe ce formează grila de emisie a posturilor de televiziune, în special comerciale. Show-urile culinare se numără printre cele mai populare programe televizuale la care are acces publicul autohton. Scopul prezentei cercetări este de a stabili particularitățile structural-discursive ale programelor culinare, precum și de a realiza o tipologie a acestor formate de televiziune. În acest sens, unei analize de conținut au fost supuse emisiunile gastronomice plasate în emisie la posturile de televiziune autohtone și retransmise care au în grilă cel puțin o emisiune gastronomică |
||||||
Cuvinte-cheie content, televiziune, programe culinare, post privat de televiziune, rating, content, television, gastronomic programs, commercial station, rating, contenu, télévision, programmes culinaires, chaîne de télévision privée, classement, контент, телевидение, кулинарные программы, частный телеканал, рейтинг |
||||||
|