Metode şi tehnici interactive de formare a competenţei de comunicare în grupele de studenţi alolingvi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
231 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 19:48
SM ISO690:2012
PETRENCO, Liuba. Metode şi tehnici interactive de formare a competenţei de comunicare în grupele de studenţi alolingvi. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 466-469. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Metode şi tehnici interactive de formare a competenţei de comunicare în grupele de studenţi alolingvi


Pag. 466-469

Petrenco Liuba
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2021


Rezumat

Educational games have become a real educational tool. Today more and more teachers are convinced that a situation of game can convert into a learning situation, and participants can easily be placed in situation playful character training. Thus arises the possibility that the action fun to turn into an important factor of practice without playing at having had this intention. Educational games provide fun combination between the elements of learning and working.