Tehnici eficiente de predare/învățare a sintaxei în grupele de studenți alolingvi (viitori profesori de limbă română în școala cu predare în limba rusă)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
248 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 16:37
SM ISO690:2012
NEAGA, Liliana. Tehnici eficiente de predare/învățare a sintaxei în grupele de studenți alolingvi (viitori profesori de limbă română în școala cu predare în limba rusă). In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 458-461. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Tehnici eficiente de predare/învățare a sintaxei în grupele de studenți alolingvi (viitori profesori de limbă română în școala cu predare în limba rusă)


Pag. 458-461

Neaga Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2021


Rezumat

A new communicative approach: a “middle way”, methodological eclecticism and adjustment of content and methods to the students’ needs and interests are the major objectives in teaching Romanian as a second language. This paper presents a few methods used in the practice of Romanian language teaching as a second language. Each approach or method has an articulated theoretical orientation and a collection of strategies and learning activities designed to reach the specified goals and achieve the learning outcomes of the teaching and learning processes.