Articolul precedent |
Articolul urmator |
248 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 16:37 |
SM ISO690:2012 NEAGA, Liliana. Tehnici eficiente de predare/învățare a sintaxei în grupele de studenți alolingvi (viitori profesori de limbă română în școala cu predare în limba rusă). In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 458-461. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 458-461 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A new communicative approach: a “middle way”, methodological eclecticism and adjustment of content and methods to the students’ needs and interests are the major objectives in teaching Romanian as a second language. This paper presents a few methods used in the practice of Romanian language teaching as a second language. Each approach or method has an articulated theoretical orientation and a collection of strategies and learning activities designed to reach the specified goals and achieve the learning outcomes of the teaching and learning processes. |
||||||
|