Noi perspective educaționale de contracarare a manipulării, în contextul actualelor relaţii părinţi și adolescenți – reprezentanții ai structurii socio-militare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
297 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 12:04
SM ISO690:2012
BULAT, Valeriu. Noi perspective educaționale de contracarare a manipulării, în contextul actualelor relaţii părinţi și adolescenți – reprezentanții ai structurii socio-militare. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 298-304. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Noi perspective educaționale de contracarare a manipulării, în contextul actualelor relaţii părinţi și adolescenți – reprezentanții ai structurii socio-militare


Pag. 298-304

Bulat Valeriu
 
Academia Militară a Forţelor Armate “Alexandru cel Bun”
 
 
Disponibil în IBN: 2 aprilie 2021


Rezumat

Interpersonal relationships are varied and complex, being determined largely by individual psychological peculiarities of personality, social media contacts, purposes and goals that are differently motivated. Variability of vital situations requires the use of various interaction mechanisms and techniques for achieving desired goals, maintaining already formed attitudes and images, or creating them. Why do people use manipulation, if the desired result can be achieved by other means - through open pressure or by simple understanding? The trick lies in the desire ”to kill two birds with one stone”: 1. To get what you want and at the same time, keep your positive self-image in terms of social norms; 2. To get what you want and simultaneously to avoid, if possible, anger (dissatisfaction, grief, revenge, etc.) from the hierarchically superior structure.