Sensibilitatea artistică – obiectiv şi finalitate educaţională
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
310 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 13:20
SM ISO690:2012
BLAJA-VITCOVSCHII, Ala. Sensibilitatea artistică – obiectiv şi finalitate educaţională. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 278-283. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Sensibilitatea artistică – obiectiv şi finalitate educaţională


Pag. 278-283

Blaja-Vitcovschii Ala
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 aprilie 2021


Rezumat

The methods of developing chromatic sensitivity of the child are multiple, they involve using a complex methodology applied and applicable at all levels of education. Programming and organizing the sensitization should be reasonable, taking into account all factors and conditions round development of the personality. This process should start as expected, the formation and strengthening of ideas about artistic beauty, to continue with the cultivation requirements and aesthetic interest, with the transmission of knowledge and capacity building to taste beautiful in different areas, all leading to aesthetic sensibility and artistic development.