Articolul precedent |
Articolul urmator |
310 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 13:20 |
SM ISO690:2012 BLAJA-VITCOVSCHII, Ala. Sensibilitatea artistică – obiectiv şi finalitate educaţională. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 278-283. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 278-283 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The methods of developing chromatic sensitivity of the child are multiple, they involve using a complex methodology applied and applicable at all levels of education. Programming and organizing the sensitization should be reasonable, taking into account all factors and conditions round development of the personality. This process should start as expected, the formation and strengthening of ideas about artistic beauty, to continue with the cultivation requirements and aesthetic interest, with the transmission of knowledge and capacity building to taste beautiful in different areas, all leading to aesthetic sensibility and artistic development. |
||||||
|