Articolul precedent |
Articolul urmator |
247 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 09:52 |
SM ISO690:2012 SAVVA, Marianna. Cadrul analitic al abordărilor ştiiţifice privind ghidarea în carieră. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 255-257. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 255-257 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents an analysis of the phenomenon of scientific approaches guiding career. Analyzing the literature researchers mention the contribution of representatives of different schools, which addressed the concept of career guidance from various perspectives. The roots of the guidance in career starts when occurs division of labor in society. Career guidance is important for the future of young people in the context in which it would come in welcoming the labor market, and to capitalize personal potential. |
||||||
|