Articolul precedent |
Articolul urmator |
318 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-23 21:30 |
SM ISO690:2012 PURICI, Ion. Formarea motivaţiei de a învăţa la studenţi din instituțiile non-bugetare. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 235-239. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 235-239 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The complex study of the contest and structural particuliarities of motivating the student from non-buget universities allowed highlighting 3 categories of students with different motivational levels at the educational process. |
||||||
Cuvinte-cheie motivation, students, non-bugetary instution, educational process |
||||||
|