Articolul precedent |
Articolul urmator |
337 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 16:17 |
SM ISO690:2012 OVCERENCO, Nadejda. Modernizarea conținutului educației pentru parentalitate din perspectiva noilor probleme ale familiei contemporane. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 217-221. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
|||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | |||||
|
|||||
Pag. 217-221 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article describes the educational model of training young people for the future of parenthood and revealed problems of its diagnostics. Attention is drawn to the fact that the responsibility of teachers and parents includes a constant, constant testing of pupils, the sons and daughters for the relationship to the rank of motherhood and fatherhood. This personalized diagnosis will replace any collective surveys and statistical analysis, as it relates to personal beliefs and priorities. This is necessary to make corrections. However, the correction should be done far from the methods of coercion and imposition of intrusive stamps. |
|||||
|