Crearea brandului de ţară – un imperativ al timpului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
901 24
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-22 13:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338:339.138(478) (1)
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2914)
Probleme generale ale comerțului. Piața (803)
SM ISO690:2012
BADÂR, Iurie. Crearea brandului de ţară – un imperativ al timpului . In: Intellectus, 2006, nr. 1, pp. 24-26. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 1 / 2006 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Crearea brandului de ţară – un imperativ al timpului
CZU: 338:339.138(478)

Pag. 24-26

Badâr Iurie
 
Agentia de Stat pentru Proprietatea Intelectuala a Republicii Moldova (AGEPI)
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

The aspect of the integration of the Republic of Moldova in the world community earnestly necessitates some effective activities for the promotion of the positive image of the republic abroad. In the up-to-date conditions of the market economy the brand of the country become an efficient instrument for promotion of products and services, solution the economical and political problems.