Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
901 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-22 13:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338:339.138(478) (1) |
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2914) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (803) |
SM ISO690:2012 BADÂR, Iurie. Crearea brandului de ţară – un imperativ al timpului
. In: Intellectus, 2006, nr. 1, pp. 24-26. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | |||||
Numărul 1 / 2006 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | |||||
|
|||||
CZU: 338:339.138(478) | |||||
Pag. 24-26 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The aspect of the integration of the Republic of Moldova in the world community earnestly
necessitates some effective activities for the promotion of the positive image of the republic
abroad. In the up-to-date conditions of the market economy the brand of the country
become an efficient instrument for promotion of products and services, solution the economical
and political problems. |
|||||
|