Articolul precedent |
Articolul urmator |
334 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-20 22:14 |
SM ISO690:2012 PÂSLARU, Vlad. Perspectiva gnoseologică a terminologiei pedagogice. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 177-182. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 177-182 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Condiția terminologiei pedagogice în actualitate este dată de două fenomene: pe de o parte, de noi și noi descifrări și completări de sensuri, executate de autori de referință, iar pe de alta – de o adevărată invazie a unor termeni neaveniți sau de utilizări inadecvate a termenilor consacrați de către autori de volume pedagogice, de rând cu persoanele angajate pedagogic. Soluția depășirii acestei situații, consideră autorul, nu se află în domeniul pedagogiei, ci în cel al gnoseologiei. |
||||||
|