Perspectiva gnoseologică a terminologiei pedagogice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
334 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-20 22:14
SM ISO690:2012
PÂSLARU, Vlad. Perspectiva gnoseologică a terminologiei pedagogice. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 177-182. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Perspectiva gnoseologică a terminologiei pedagogice


Pag. 177-182

Pâslaru Vlad
 
Institutul de Filologie al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2021


Rezumat

Condiția terminologiei pedagogice în actualitate este dată de două fenomene: pe de o parte, de noi și noi descifrări și completări de sensuri, executate de autori de referință, iar pe de alta – de o adevărată invazie a unor termeni neaveniți sau de utilizări inadecvate a termenilor consacrați de către autori de volume pedagogice, de rând cu persoanele angajate pedagogic. Soluția depășirii acestei situații, consideră autorul, nu se află în domeniul pedagogiei, ci în cel al gnoseologiei.

At present, the status of pedagogical terminology is conditioned by two phenomena: on the one hand, by new and new decipherments and additions to the existing meanings made by the authors of reference, and on the other hand - a real invasion of void terms or improper use of already established terms by the authors of pedagogical books along with pedagogical workers. The solution to overcome this situation, according to the author’s opinion, could be found not in the field of pedagogy, but in that of gnoseology.