Comunicarea didactică versus strategia didactică: abordare dihotonomică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
339 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 19:53
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir, ŢURCANU, Carolina. Comunicarea didactică versus strategia didactică: abordare dihotonomică. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 144-148. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Comunicarea didactică versus strategia didactică: abordare dihotonomică


Pag. 144-148

Guţu Vladimir, Ţurcanu Carolina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2021


Rezumat

In the article dealing with the communication given teaching and trends of development of this concept. At the same time it addresses the interaction and interconnection dichotomy teaching communication strategies and teaching strategies. It establishes the existence of several models of interaction between these two phenomena, which led to formulate a regularity: the type of communication determines the type of teaching strategy.