Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-07 10:30 |
SM ISO690:2012 DASCAL, Angela, DUMINICA, Tatiana. Dezvoltarea motivaţiei învăţării la adolescenţii din învăţământul profesional tehnic. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 115-118. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 115-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The motivation for learning of an important topic always represented the concerns of specialists in psychology and pedagogy. The motivation is actually cause for which the student learns whether or not learn. We believe that today, to motivate the student to learn becomes main target of teachers, parents and the community in general. |
||||||
|