Articolul precedent |
Articolul urmator |
548 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 19:06 |
SM ISO690:2012 COMAN, Liliana. Familia şi şcoala priviţi ca - agenţi ai socializării. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 95-99. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 95-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Familia şi cei apropiaţi sunt un fel de societate în miniatură, un ochean răsturnat, care reproduce în variantă miniaturală felul de a fi al societăţii. Procesul socializării nu se realizează dintr-o dată, ci în mod treptat, fiind influenţat de anumiţi factori a căror importanţă variază de la o societate la alta. Cei mai importanţi asemenea factori sunt: familia, şcoala, grupul de prieteni, locul de muncă, religia, mass media etc În plus sociologii au efectuat nenumărate cercetări de teren pentru a demonstra importanţa socializării de gen ceea ce se va reflecta in acest articol. |
||||||
Cuvinte-cheie Conceptul de socializare, socializarea primară şi socializarea secundară, familie şi alţi participanţi educaţionali, tradiţiile şi valoriile culturii, educaţia, abilităţi de comunicare, socializarea de gen, The concept of socialization, socialization primary and secondary socialization, family and other participants educational traditions, and values of culture, education, communication skills, socialization gender |
||||||
|