Valoarea dezvoltării holistice în educația timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
340 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-25 22:26
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Valoarea dezvoltării holistice în educația timpurie. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 88-91. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Valoarea dezvoltării holistice în educația timpurie


Pag. 88-91

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2021


Rezumat

This article reflected the concept of holistic child development. This scientific approach suggests familiarity of this concept in the organization and implementation of early education. The originality of this concept is promoted in educational policies both internationally as well as nationally.