Articolul precedent |
Articolul urmator |
396 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-20 14:47 |
SM ISO690:2012 CHIPERI, Nadejda. Pierderea afecţiunii – cauza mediului social precar. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 79-82. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 79-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
a discussion of pertinent on the causes of deviant behaviors in students claim a consideration simultaneously to some factors: hereditary tendencies (internal conditions predisposing) is achieved and always manifests itself in a different way, depending antecedents individual development, events childhood and environment in which the child lives (or young person concerned). Every case of maladjustment school has, therefore, a "history" of its own, which requires a psychological interpretation, dynamic and functional failure to adapt to school. |
||||||
|