Pierderea afecţiunii – cauza mediului social precar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
396 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-20 14:47
SM ISO690:2012
CHIPERI, Nadejda. Pierderea afecţiunii – cauza mediului social precar. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 79-82. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Pierderea afecţiunii – cauza mediului social precar


Pag. 79-82

Chiperi Nadejda
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2021


Rezumat

a discussion of pertinent on the causes of deviant behaviors in students claim a consideration simultaneously to some factors: hereditary tendencies (internal conditions predisposing) is achieved and always manifests itself in a different way, depending antecedents individual development, events childhood and environment in which the child lives (or young person concerned). Every case of maladjustment school has, therefore, a "history" of its own, which requires a psychological interpretation, dynamic and functional failure to adapt to school.