Articolul precedent |
Articolul urmator |
397 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 21:24 |
SM ISO690:2012 ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Repere psihopedagogice ale creativităţii artistice. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 14-20. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
|||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | |||||
|
|||||
Pag. 14-20 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În toate timpurile, societatea a avut nevoie de persoane talentate, de creaţie pentru perpetuarea vieţii culturale. Importantă, în acest sens, apare tendinţa permanentă de a descoperi şi sesiza creativitatea, de a cunoaşte legităţile ei, dar şi de a elabora o teorie referitoare la căile prin care poate fi dezvoltată personalitatea creatoare, prin care poate fi amplificat procesul complex al activităţii artistice a personalităţii. Actualmente interesul pentru dezvoltarea personalităţii creatoare poate fi explicat prin diverşi factori obiectivi, dominant dintre aceştia fiind atenţia sporită pentru problemele cercetării personalităţii creatoare. Un alt factor deosebit de important în creativitate este procesul creator propriu-zis, inclusiv interacţiunea proceselor de instruire cu cele de creativitate. |
|||||
|