Repere psihopedagogice ale creativităţii artistice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
397 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 21:24
SM ISO690:2012
ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Repere psihopedagogice ale creativităţii artistice. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 14-20. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Repere psihopedagogice ale creativităţii artistice


Pag. 14-20

Arbuz-Spatari Olimpiada
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2021


Rezumat

În toate timpurile, societatea a avut nevoie de persoane talentate, de creaţie pentru perpetuarea vieţii culturale. Importantă, în acest sens, apare tendinţa permanentă de a descoperi şi sesiza creativitatea, de a cunoaşte legităţile ei, dar şi de a elabora o teorie referitoare la căile prin care poate fi dezvoltată personalitatea creatoare, prin care poate fi amplificat procesul complex al activităţii artistice a personalităţii. Actualmente interesul pentru dezvoltarea personalităţii creatoare poate fi explicat prin diverşi factori obiectivi, dominant dintre aceştia fiind atenţia sporită pentru problemele cercetării personalităţii creatoare. Un alt factor deosebit de important în creativitate este procesul creator propriu-zis, inclusiv interacţiunea proceselor de instruire cu cele de creativitate.

At all times, the company needed a talented, creative perpetuate cultural life. Important in this respect, there is growing tendency to uncover and seize creativity, to know the laws of them, but also to develop a theory of the ways that can be developed creative personality, which can be amplified complex process of artistic activity personality. Currently interest in developing creative personality can be explained by various objective factors dominant of which is the increased attention to research problems of creative personality. Another important factor in creativity is the creative process itself, including the interaction with the training processes of creativity.