Articolul precedent |
Articolul urmator |
1445 0 |
SM ISO690:2012 GROSU, Natalia. Interculturality in the process of teaching english as a foreign language. In: Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice, 12 mai 2011, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic" SRL, 2011, Volumul I, pp. 106-114. ISBN 978-9975-914-57-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice Volumul I, 2011 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice" Cahul, Moldova, 12 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 106-114 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare se axează pe o abordare interculturală în predarea limbii engleze ca limbă străină în instituţii superioare şi consecinţele acesteia pentru studenţi şi pentru formarea cadrelor didactice. Cercetarea în curs vizează două concepte teoretice: competenţa de comunicare interculturală şi vorbitor intercultural. Predarea culturii ar trebui să fie bazată pe conceptul de aplicare a metodei de comparaţie şi contrast şi susţinerea principiului de interculturalitate. Aceasta înseamnă că studenţii trebuie să aibă acces atît la cultura naţională, cît şi la alte culturi existente pentru a ajunge la o mai bună înţelegere a culturii lor proprii. |
||||||
|