Educația 4.0: evoluție, provocări și perspective
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
460 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 11:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4228)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
GOGOI, Elena, ISTRATI, Daniela, COJUHARI, Irina. Educația 4.0: evoluție, provocări și perspective. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi management educaţional, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 5, pp. 241-245. ISBN 978-9975-76-322-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Educația 4.0: evoluție, provocări și perspective

CZU: 37.01

Pag. 241-245

Gogoi Elena, Istrati Daniela, Cojuhari Irina
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 17 martie 2021


Rezumat

This paper briefly depicts the evolution of education from the Industrial Society till the Digital Age. The development of technology has produced several industrial revolutions which led to radical changes in the modern society. One of its imperatives is to take full advantage of the huge variety of open source tools, networks and platforms available today. Consequently, the academic environment felt the necessity of making a similar revolution in education by approaching the teaching-learning process differently. In this highly digitalised century, the teacher remains the most important figure in shaping personalities ready to adapt to a perpetually developing world.